Pionier en voortrekker
Als Holland Casino hebben we van oudsher een voorbeeldfunctie als het gaat om verantwoord spel. Alles draait om de zorg voor onze gasten. We willen hen positief verrassen met ons unieke aanbod en echte persoonlijke aandacht, binnen een betrouwbare en controleerbare context. We geven onze gasten zoveel mogelijk zelf de regie en de ruimte om te spelen, maar helpen ze tegelijkertijd om hun eigen grenzen te bepalen en te bewaken. We hebben een doordacht en helder preventiebeleid kansspelverslaving met strakke uitvoeringsprotocollen en zorgvuldige begeleiding.
Preventiebeleid Kansspelen
Met ons preventiebeleid Kansspelen helpen wij gasten om een bezoek aan het (online) casino leuk te houden. We informeren de gast over verantwoord speelgedrag en geven duidelijke voorlichting over de risico’s van het spel. We stimuleren het stellen van grenzen aan het speelgedrag en helpen deze zo nodig ook te bewaken. Omdat we het gedrag van onze gasten systematisch in de gaten houden, zijn we in staat om op tijd in te grijpen.
Hierbij spelen onze medewerkers een cruciale rol. Alle medewerkers van Holland Casino zijn opgeleid om ongewenst speelgedrag te signaleren en getraind om de juiste interventie in gang te zetten. Zien we een risico? Dan maken we dit bespreekbaar, zodat de gast meer inzicht krijgt in het eigen gedrag. Als het nodig is, zoeken we samen met de gast naar mogelijkheden om het speelgedrag te matigen en om hulp te zoeken.
Identificatie & RegistratieOm altijd een actueel beeld van onze gasten te hebben en onze informatie, hulp en interventies op maat aan te bieden doen we het volgende:
|
||
Voorlichting & bewustwording
|
||
Monitoring
|
||
Wij dragen bij aan een betere samenleving.
Meldt een gast zich na afloop van een entreeverbod bij het casino, dan voeren we een nazorggesprek met de gast en verkennen we samen met de gast wat de beste vervolgstap is. |